J&J Krem lekki nawil.

zobacz opinie o produkcie »
Cena
-
Forma
-
Dawka
-
Ilość
200 ml
Typ
Bez recepty
Refundacja
Nie
Producent: JOHNSON & JOHNSON

Pytania do farmaceuty

Stosowanie preparatu Epiduo i Elobaza a trądzik

Witam stosuję lek epiduo na trądzik. Dermatolog polecił mi go stosować wieczorami, więc tak też robię. Przepisał mi też krem nawilżający ELOBAZA, który powinienem stosować na podrażnienia. Niestety krem jest dosyć tłusty, a ponieważ pracuję to staram się go nie używać z rana, więc czy mogę używać go powiedzmy jakiś czas po nałożeniu epiduo? Np. wysmarować nim twarz przed snem? Czy krem nawilżający nałożony na epiduo to dobry pomysł?

Czy 3 miesiące po zakończonej kuracji Aknenormin można przestać nawilżać twarz preparatem Avene Cleanacne Hydra?

Czy 3 miesiące po zakończonej kuracji Aknenromin można przestać nawilżać twarz preparatem Avene Cleanacne Hydra? Skóra bardzo się przetłuszcza, robi się dużo zaskórników i małych wyprysków, a stosowanie w/w kremu powoduje, że jeszcze bardziej się świecę i mam wrażenie jakbym miał jeszcze większą warstwę tłuszczu na twarzy. Ponadto od teraz zaczynam stosowanie rano Skinoren, wieczorem Differin (żel).

Odpowiada Lek. Robert Jan Chmielewski Lek. Robert Jan Chmielewski i 2 innych specjalistów

Trądzik a stosowanie Hascodermu i Differinu

Mam lekki trądzik i jestem pod opieką dermatologa, obecnie stosuję Hascoderm z rana, a Differin na noc, jednak jak to maść od trądziku - wysusza mi skórę. Twarz jest bardzo sucha w dotyku, widoczne się suche skórki, w niektórych miejscach się łuszczy. Więc moje pytanie to: Jakim kremem się nawilżać? Czy przerwać na jakiś czas kurację? Jeśli krem to czy dobre są takie drogeryjne np. z Ziaji?

Pytanie o stosowanie Skinoren

Witam serdecznie, mam pytanie, czy po skinorenie mogę nałożyć krem z spf 30 i na to lekki makijaż, czy już lepiej stosować go tylko na wieczór? I czy na noc po skinorenie można używać pudru propolisowego? Chciałabym podkreślić, że leczę się u dermatologa, tylko zapomniałam o to zapytać, pozdrawiam!

Odpowiada Lek. Tomasz Budlewski Lek. Tomasz Budlewski i 1 inny specjalista

Wysypka na policzku po stosowaniu Tetralysal

Witam, Od 3 miesięcy stosuje tetralysal od 1,5 miesiąca w mniejszej dawce, na twarz effaclar i duac żel, od 3 tygodni zauważyłam na prawym policzku wysypkę , mnóstwo bezbarwnych krostek podskórnych, jak mogę się tego pozbyc? Następną wizytę mam dopiero na maj. Nie wiem czy to przez zbyt silne maści czy może już one nie działają co zrobic?

POKAŻ WIĘCEJ

Kategorie preparatu

Ten preparat należy do kategorii:

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podziel się na Facebooku
    Zapytaj o lek

    za darmo

    • Odpowiedź w 24 godziny
    • Bez żadnych opłat
    • Wykwalifikowani farmaceuci

    farmaceutów jest teraz online

    0/500
    Uzupełnij treść pytania o ewentualne dodatkowe szczegóły i kliknij "Wyślij pytanie".

    Informacje dostępne dzięki www.osoz.pl. Dane o produkcie pobrane zostały z bazy KS-BLOZ i nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane ani wykorzystywane bez zgody producenta bazy KS-BLOZ, firmy KAMSOFT S.A.

    Dostępne opakowania
    J&J Krem lekki nawil.

    J&J Krem lekki nawil.

    200 ml
    JOHNSON & JOHNSON